آ
-
آموزههای قرآن
تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزههای قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]
ا
-
اثربخشی مدرسه
نقش حرفهای گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
اثربخشی معلم
رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
-
اخلاق حرفه ای
ارزیابی مؤلفه های اخلاق حرفه ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
-
ارزشیابی توصیفی
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
-
ارزشیابی توصیفی
ارزیابی کارایی پوشهکار در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
-
ارومیه
تأثیر خوشبینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
-
اصلاحات آموزشی
دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتیسازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
-
اضطراب پژوهش
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
-
اعضای هیأت علمی
نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
-
انگیزش
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
-
انگیزش بیرونی
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
-
انگیزش درونی
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
-
انگیزه کارآفرینی
بررسی رابطه بین صلاحیت های حرفه ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]
ب
-
باورهای فراشناختی
شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه ای با صلاحیت حرفه ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
-
برنامه درسی
بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
-
بعد رابطهای سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]
-
بعد شناختی سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]
پ
-
پرسشنامه اثربخشی معلم
رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
-
پرورش تجارب زیبایی شناسی
ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
-
پوشه کار
ارزیابی کارایی پوشهکار در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
ت
-
تربیت زیبایی شناسی
ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
-
تربیت معلم
تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزههای قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]
-
تربیّت معلّم زبان دوّم
بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
-
تعلق خاطر
تأثیر خوشبینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
-
تعهد حرفه ای
تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
-
تفکر انتقادی
تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]
-
تهدیدها
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
-
توانایی
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
توسعه
نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
-
توسعه حرفه ای معلمان
تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفهای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
-
توسعه حرفه ای
تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]
ج
-
جمهوری اسلامی ایران
تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزههای قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]
-
جوسازمانی مدرسه
رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
چ
-
چک لیست
ارزیابی کارایی پوشهکار در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
ح
-
حرفهای گرایی معلم
نقش حرفهای گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
خ
-
خودکارآمدی حرفه ای
شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه ای با صلاحیت حرفه ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
-
خوش بینی پیشرفت شغلی
تأثیر خوشبینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
د
-
دانش
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
دانش پداگوژی
مقایسه شایستگی های حرفه ای معلّمان دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته از سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
-
دانشجومعلّم
بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه شایستگی های حرفه ای معلّمان دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته از سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
دانش موضوعی ریاضی و علوم
مقایسه شایستگی های حرفه ای معلّمان دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته از سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
-
دبیران تربیت بدنی
تأثیر خوشبینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
-
درس پژوهی
تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]
-
دوران اولیه کودکی
ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
-
دوره ابتدایی
دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتیسازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
ر
-
رضایت شغلی معلمان
نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]
-
رفتار مشارکتجویانه
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
-
روحیه کارآفرینی
بررسی رابطه بین صلاحیت های حرفه ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]
س
-
سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
-
سرمایه فرهنگی
نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
-
سند تحول بنیادین
دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتیسازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
-
سواد اطلاعاتی
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
ش
-
شادکامی
نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
-
شایستگی
نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
-
شایستگی های حرفه ای معلم
مقایسه شایستگی های حرفه ای معلّمان دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته از سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه ای با صلاحیت حرفه ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
-
صلاحیت های حرفه ای
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
صلاحیت های حرفه ای معلمان
بررسی رابطه بین صلاحیت های حرفه ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]
ض
-
ضعف
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
ف
-
فرسودگی شغلی
ارزیابی مؤلفه های اخلاق حرفه ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
-
فرصتها
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
ک
-
کامیابی در کار
تأثیر خوشبینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
-
کلاس چندپایه
مزیتها و محدودیت های کلاس های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
-
کلاس ششم ابتدایی
تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفهای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
-
کیفیت زندگی کاری معلمان
نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
گ
-
گفتمان های زیباشناسانه
ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
م
-
مؤلفه های هوش معنوی
تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
-
مدارس ابتدایی
ارزیابی کارایی پوشهکار در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
-
مدارس هوشمند
نقش حرفهای گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
مدیریت دانش
تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفهای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
-
مدیریت دانش
نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
-
مدیریت زمان
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
-
مسائل پایه ششم
مزیتها و محدودیت های کلاس های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
-
معلمان
قدرت تبیینکنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیشبینی مهارتهای حرفهای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
-
معلمان پژوهنده
رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
-
معلمان دوره متوسطه
تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
-
معلمان شهرستان نمین
ارزیابی مؤلفه های اخلاق حرفه ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
-
معلمان فارغ التحصیل
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
معلمان و مدیران
دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتیسازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
-
معلم تربیت بدنی
رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
-
مهارت
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
-
مهارتهای حرفهای
قدرت تبیینکنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیشبینی مهارتهای حرفهای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
ن
-
نقاط قوت
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
-
نگرش
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
و
-
ویژگی شخصیتی
ارزیابی صلاحیت های حرفهای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
ه
-
همیار معلم
مزیتها و محدودیت های کلاس های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
-
هوش فرهنگی
قدرت تبیینکنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیشبینی مهارتهای حرفهای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
-
هوش معنوی
تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
ی
-
یادگیری سازمانی
قدرت تبیینکنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیشبینی مهارتهای حرفهای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد