نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزه‎های قرآن تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزه‌های قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]

ا

  • اثربخشی مدرسه نقش حرفه‌ای‏ گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
  • اثربخشی معلم رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
  • اخلاق حرفه ‏ای ارزیابی مؤلفه‌ های اخلاق حرفه‌ ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
  • ارزشیابی توصیفی بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
  • ارزشیابی توصیفی ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
  • ارومیه تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
  • اصلاحات آموزشی دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتی‎سازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
  • اضطراب پژوهش رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
  • اعضای هیأت علمی نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه‏ ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‏ها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
  • انگیزش بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
  • انگیزش بیرونی بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
  • انگیزش درونی بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
  • انگیزه کارآفرینی بررسی رابطه بین صلاحیت ‏های حرفه ‏ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]

ب

  • باورهای فراشناختی شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه‌ ای با صلاحیت حرفه‌ ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
  • برنامه درسی بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • بعد رابطه‌ای سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]
  • بعد شناختی سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]

پ

  • پرسشنامه اثربخشی معلم رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
  • پرورش تجارب زیبایی ‏شناسی ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی ‏شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی‏ شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
  • پوشه‌ کار ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]

ت

  • تربیت زیبایی‏ شناسی ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی ‏شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی‏ شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
  • تربیت معلم تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزه‌های قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]
  • تربیّت معلّم زبان دوّم بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • تعلق خاطر تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
  • تعهد حرفه ‏ای تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه‌ ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
  • تفکر انتقادی تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ‏ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]
  • تهدیدها بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
  • توانایی ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • توسعه نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه‏ ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‏ها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
  • توسعه حرفه ‏ای معلمان تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفه‎ای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
  • توسعه حرفه ‏ای تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ‏ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]

ج

  • جمهوری اسلامی ایران تربیت معلم تراز نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آموزه‌های قرآن کریم [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 75-89]
  • جوسازمانی مدرسه رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]

چ

  • چک ‌لیست ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]

ح

خ

  • خودکارآمدی حرفه ‏ای شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه‌ ای با صلاحیت حرفه‌ ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
  • خوش‌ بینی پیشرفت شغلی تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]

د

  • دانش ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • دانش پداگوژی مقایسه شایستگی‏ های حرفه ‏ای معلّمان دانش ‏آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته از سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
  • دانشجومعلّم بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه شایستگی‏ های حرفه ‏ای معلّمان دانش ‏آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته از سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • دانش موضوعی ریاضی و علوم مقایسه شایستگی‏ های حرفه ‏ای معلّمان دانش ‏آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته از سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]
  • دبیران تربیت بدنی تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
  • درس ‏پژوهی تأثیر تدریس درس پژوهی بر توسعه حرفه ‏ای و تفکر انتقادی آموزگاران [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 35-58]
  • دوران اولیه کودکی ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی ‏شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی‏ شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]
  • دوره ابتدایی دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتی‎سازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]

ر

  • رضایت شغلی معلمان نقش سرمایه اجتماعی مدیران مدارس بر رضایت شغلی معلمان [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 51-62]
  • رفتار مشارکت‎جویانه بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 63-74]
  • روحیه کارآفرینی بررسی رابطه بین صلاحیت ‏های حرفه ‏ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]

س

  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
  • سرمایه فرهنگی نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
  • سند تحول بنیادین دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتی‎سازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
  • سواد اطلاعاتی رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]

ش

  • شادکامی نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]
  • شایستگی نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه‏ ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‏ها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
  • شایستگی ‏های حرفه‏ ای معلم مقایسه شایستگی‏ های حرفه ‏ای معلّمان دانش ‏آموخته از دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته از سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه ای در استان کردستان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 91-108]

ص

  • صلاحیت حرفه ‏ای شناسایی رابطه باورهای فراشناختی و خودکارآمدی حرفه‌ ای با صلاحیت حرفه‌ ای دبیران متوسطه شهر الشتر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 19-32]
  • صلاحیت‌ های حرفه‌ ای ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • صلاحیت‏ های حرفه‏ ای معلمان بررسی رابطه بین صلاحیت ‏های حرفه ‏ای معلمان با روحیه و انگیزه کارآفرینی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 105-119]

ض

  • ضعف بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]

ف

  • فرسودگی شغلی ارزیابی مؤلفه‌ های اخلاق حرفه‌ ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
  • فرصت‌ها بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]

ک

  • کامیابی در کار تأثیر خوش‌بینی پیشرفت شغلی بر تعلق خاطر و کامیابی در کار دبیران تربیت بدنی شهر ارومیه [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 71-90]
  • کلاس چندپایه مزیت‏ها و محدودیت‏ های کلاس‏ های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاس‎های چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
  • کلاس ششم ابتدایی تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفه‎ای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
  • کیفیت زندگی کاری معلمان نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگی در کیفیت زندگی کاری و شادکامی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 75-93]

گ

  • گفتمان‏ های زیباشناسانه ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی ‏شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی‏ شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 79-104]

م

  • مؤلفه‏ های هوش معنوی تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه‌ ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
  • مدارس ابتدایی ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 15-32]
  • مدارس هوشمند نقش حرفه‌ای‏ گرایی معلمان در اثربخشی مدرسه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
  • مدیریت دانش تأثیر سامانه مدیریت دانش بر توسعه حرفه‎ای معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-17]
  • مدیریت دانش نقش مدیریت دانش در توسعه شایستگی حرفه‏ ای اعضای هیأت علمی دانشگاه‏ها (مورد مطالعه: اساتید هیأت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-14]
  • مدیریت زمان رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
  • مسائل پایه ششم مزیت‏ها و محدودیت‏ های کلاس‏ های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاس‎های چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
  • معلمان قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
  • معلمان پژوهنده رابطه بین سواد اطلاعاتی و مدیریت زمان با اضطراب پژوهش معلمان پژوهنده اردبیل [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 61-78]
  • معلمان دوره متوسطه تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه‌ ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]
  • معلمان شهرستان نمین ارزیابی مؤلفه‌ های اخلاق حرفه‌ ای و رابطه آن با فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-17]
  • معلمان فارغ‌ التحصیل ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • معلمان و مدیران دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتی‎سازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 33-49]
  • معلم تربیت بدنی رابطه جو سازمانی مدرسه با اثربخشی دبیران تربیت بدنی شهرستان رشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-36]
  • مهارت ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]
  • مهارت‌های حرفه‌ای قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]

ن

  • نقاط قوت بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‎ها و تهدیدهای ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 53-69]
  • نگرش ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]

و

  • ویژگی شخصیتی ارزیابی صلاحیت‌ های حرفه‌ای فارغ‌ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 91-113]

ه

  • هم‏یار معلم مزیت‏ها و محدودیت‏ های کلاس‏ های چندپایه براساس تجارب زیسته معلمان کلاس‎های چندپایه [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-74]
  • هوش فرهنگی قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]
  • هوش معنوی تحلیل رابطه هوش معنوی و تعهد حرفه‌ ای معلمان دوره متوسطه شهر قم [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 33-52]

ی

  • یادگیری سازمانی قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 19-34]